اعلان >> المصباح للنشر الإلكتروني * مجلة المصباح ـ دروب أدبية @ لنشر مقالاتكم وأخباركم الثقافية والأدبية ومشاركاتكم الأبداعية عبر أتصل بنا العناوين الإلكترونية التالية :m.droob77@gmail.com أو أسرة التحرير عبر إتصل بنا @

لماذا نكتب؟

نكتب لأننا نطمح فى الأفضل دوما.. نكتب لأن الكتابة حياة وأمل.. نكتب لأننا لا نستطيع ألا نفعل..

نكتب لأننا نؤمن بأن هناك على الجانب الآخر من يقرأ .. نكتب لأننا نحب أن نتواصل معكم ..

نكتب لأن الكتابة متنفس فى البراح خارج زحام الواقع. نكتب من أجلك وربما لن نعرفك أبدأ..

نكتب لأن نكون سباقين في فعل ما يغير واقعنا إلى الأفضل .. نكتب لنكون إيجابيين في حياتنا..

نكتب ونكتب، وسنكتب لأن قدر الأنسان العظيم فى المحاولة المرة تلو الأخرى بلا توان أو تهاون..

نكتب لنصور الأفكار التي تجول بخاطرنا .. نكتب لنخرجها إلى حيز الذكر و نسعى لتنفيذها

أخبارالثقاقة والأدب

كده كفايه انا مش هقدر _ شعر محكي | محمد بدر


كده كفايه
انا مش هقدر
تانى اكمل
ولاهقدر اتحمل
ابقى معاك
كده كفايه
كده كفايه

تبقى معايا
بكل كيانك

لكن قلبك
يبقى هناك

تسرح وتفكر فيها
وانا اتحمل تتكلم
عن شوء لياليها
والدمعه فعينى بداريهى
وأنا ماشيه معاك وبكمل
لازم اسيبك ترجع ليها
وبقولها
وانا دايبه فحبك
انت خسرت
حنانى وحبى
أنت قدرت
تدبح قلبى
خسرت قلب
صحيح بيحبك
لاهقدر اعاتبك
ولا الومك
ولازم اسلم
أحسن لينا
بلاش نتكلم
قلبى بيبكى
وجرحه معلم
وأنا غلطانه
وبقول أه يانه
وادينى بتعلم

بس أوصف
لجرحى دواي
كده كفايه كده كفايه
قول على قلبى
شهد الهوى
واحكى للدنيا الحكايه
كده كفايه كده كفايه

بقلمى محمد بدر

ليست هناك تعليقات:

أخبار ثقافية

قصص قصيرة جدا

قصص قصيرة

قراءات أدبية

أدب عالمي

كتاب للقراءة

الأعلى مشاهدة

دروب المبدعين

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...